Què necessito per iniciar la contractació?

És senzill, totes les dades que necessitaràs en el procés de contractació online, tant per al gas natural com per a l'electricitat, són a les teves últimes factures de gas i llum, per la qual cosa cal que les tinguis a mà en el moment d'iniciar el procés de contractació. A més, necessitaràs el teu NIF/NIE o document identificatiu i les teves dades bancàries per acabar el procés de contractació.

Amb tot això, emplena el formulari de l'oferta que t'interessa amb les dades que hi trobaràs. Assegura't d'acceptar les condicions generals i econòmiques de l'oferta i pujar en línia el NIF escanejat.

Recorda que el format acceptat dels fitxers és PDF, JPG, PNG, GIF o BMP i que el seu pes no pot ser superior als 3 MB.

Una vegada acabat el procés de contractació, nosaltres ens encarreguem de tots els tràmits, sense despeses addicionals, ni modificacions en la teva instal·lació, i sense canvis ni interrupcions de subministrament. Així de fàcil i ràpid. 

 

Per què he de registrar-me a l'Àrea clients abans d'iniciar el procés de contractació online?

Fer la contractació des de l'Àrea clients és la manera de garantir-te una major seguretat en el procés i de donar-te el temps que necessitis per acabar la contractació. Per això, siguis client de Gas Natural Serveis o no, és necessari que et registris a l'Àrea clients per poder contractar online.

Una vegada registrat, a més de contractar online, podràs accedir sempre que vulguis a l'Àrea clients per fer tots els tràmits relacionats amb els teus serveis i el subministrament del gas natural i l'electricitat de la teva llar o negoci. Podràs gestionar els teus contractes o factures amb Gas Natural Fenosa, saber quin és el teu consum, aclarir els dubtes o cursar les reclamacions al moment, etc. 

 

Han de passar a revisar-me la instal·lació o canviar el comptador?

No, el canvi de companyia o de contracte no et suposa actuacions a la teva instal·lació ni interrupcions en el subministrament.

 

Amb quina periodicitat rebré la meva factura?

El període de facturació serà, en funció del subministrament elèctric, mensual o bimestral sobre el consum real. Només es procedirà a estimar la lectura quan la teva empresa distribuïdora no pugui accedir directament al comptador.


Quin servei contracto?

Gas Natural Fenosa posa a la teva disposició serveis de manteniment i reparació per adaptar-nos a cada una de les necessitats.

Si els vols conèixer, clica aquí.

 

Què és la Factura Online?

És una modalitat de factura en què no s'empra el paper com a suport, sinó un fitxer electrònic. La signatura electrònica que porta incorporada demostra l'autenticitat de l'emissor i en garanteix la integritat del contingut, per la qual cosa legalment és un document considerat vinculant i no requereix major prova o confirmació que la seva pròpia existència.

Tens dubtes sobre el servei Factura Online? Soluciona'ls aquí.
 

Com he de tramitar la documentació contractual dels productes i serveis que contracti?

Tot el procés de contractació i documentació contractual es farà en línia. L'única documentació que hauràs de carregar en línia és el NIF.

Recorda que el format acceptat dels fitxers és PDF, JPF, PNG, GIF o BMP i que el seu pes no pot ser superior als 3MB.

En finalitzar el procés de contractació et podràs descarregar una còpia del contracte en PDF.

 

Què he de fer per tramitar la documentació online?

Per tramitar la documentació en línia segueix els passos que t'anirem indicant:

1. Completa les dades sol•licitades: dades de client, adreça de subministrament o prestació de servei, adreça de correspondència, subministraments i serveis contractats i dades del pagament.

2. Carrega una còpia escanejada del NIF.

3. Revisa i accepta les condicions generals i econòmiques de l'oferta.