Gas Natural Fenosa está á túa disposición as 24 horas ao día para que poidas contratar os produtos e servizos da túa comunidade de propietarios cando che sexa máis cómodo. A continuación, contámosche como.
 

Como podo contratar as ofertas que me interesan?

Podes contratar comodamente por internet, teléfono ou nun centro de atención persoal.

Que necesito para a contratación?

Todos os datos que necesitas están nas facturas. Tenas á man xunto co teu NIF/NIE ou documento identificativo.


Como contratar online?

Inicia a contratación premendo na oferta que máis che interese e sigue as instrucións que che irán aparecendo segundo avance o proceso de contratación.

Para máis información feixe clic aquí.

Como contratar de forma presencial?

Poñemos á túa disposición unha rede de centros para ofrecerche unha atención personalizada. Encontra o Centro Gas Natural Fenosa máis próximo e ven a visitarnos.


Como contratar por teléfono?

Se desexas realizar a contratación dun produto e/ou servizo por teléfono, déixanos o teu DNI e teléfono e un axente especializado chamarate cando ti nos indiques.


Se o prefires podes chamar ao 900 333 225 (dispoñible de 8h-22h, lun-vier / 9h-14h, sáb)