Identifica el nostre personal


Veracitat, transparència
i respecte


Gas Natural Fenosa es regeix per un codi deontològic arrelat a forts principis d'ètica empresarial.


No només ens cenyim acuradament a la legislació vigent, sinó que tenim com a pilars la transparència, la veracitat i el respecte al client.


Identificació del nostre personal 


Els comercials que ofereixen productes i serveis de Gas Natural Fenosa han d'exhibir l'acreditació de l'empresa i, a requeriment, un document que en verifiqui la identitat, com pot ser el DNI. 


Codi de bones pràctiques:

  • Passos per ser client 1

    Transparència

    L'actuació comercial s'ha d'inspirar en els principis del nostre codi ètic.
  • Passos per ser client 2

    Compromís

    No s'obtindran dades personals d'aquells usuaris que no estiguin interessats en l'oferta comercial o de menors de 18 anys.
  • Passos per ser client 3

    Legalitat

    Només es facilitarà informació comercial a persones majors d'edat.
  • Passos per ser client 4

    Seguretat

    No s'obtindran dades personals ni se subscriuran ofertes comercials dels qui no estiguin en disposició de comprendre la informació.
  • Passos per ser client 5

    Comunicació

    Tota la informació que es faciliti als consumidors en el procés de comercialització de qualsevol producte o servei haurà d'estar degudament reflectida a la còpia del contracte.
  • Passos per ser client 6

    Personal acreditat

    Les persones que comercialitzin a domicili els productes i serveis de Gas Natural Fenosa exhibiran l'acreditació i, si es requereix, hauran d'exhibir un document que n’acrediti la identitat.
Per a més informació consulta

Passos per ser client

Aquest lloc utilitza galetes pròpies i de tercers per personalitzar la teva navegació i analitzar la teva activitat al web amb objectius estadístics i per mostrar publicitat. Si hi continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Política de galetes