Telèfons principals de contacte

Per poder atendre la teva consulta necessitarem que ens detallis: DNI, nom complet del titular del contracte,
adreça del punt de subministrament, número de telèfon, número de referència o CUPS i els 4 últims dígits del compte bancari.

  Els horaris que apareixen en aquesta pàgina són horaris peninsulars.

Atenció al client

Mercat lliure Llum i Gas

Per telèfon
900 100 251
Fax: 900.10.50.50
De dill. a dis. - 8:00h a 22:00h.

Contractació i canvis de producte

Productes i serveis

Canvi de companyia i/o productes

900 649 250
De dill. a div. - 8:00h a 22:00h.
Dis. de 9:00h a 14:00h.

Alta de Nous Subministraments
 



Servei de vídeointerpretació en llengua de signes  


L'horari del nostre servei és de 8h a 22h de dilluns a divendres.


 

Altres telèfons d'Atenció al Client

Mercat regulat Gas
900 100 502
Fax: 900.20.70.70
Mercat regulat Llum
900 100 259

Fax: 900.30.40.40

De dill. a dis. de - 8:00h a 22:00h.
Atenció vulnerabilitat
900 724 900
Atenció 24 hores, 365 dies a l'any
Contactar des de l'estranger:

0034 914 003 531
De dill. a dis. de - 8:00h a 22:00h.


De dilluns a divendres laborables, de 9h a 21h.


 

Telegram: 

+34607031088. Descarrega't l'APP per a PC o Mòbil des d'aquí

Facebook:

Gas Natural Fenosa Clientes España
 

Twitter: 

@GNFclientes_es

Aquest lloc utilitza galetes pròpies i de tercers per personalitzar la navegació i analitzar la teva activitat al web amb objectius estadístics i per mostrar publicitat. Si hi continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Política de galetes