La calefacció no funciona o no tinc aigua calenta

Què he de fer?

Per poder garantir un correcte funcionament i detectar possibles anomalies, les instal·lacions de gas natural han de ser inspeccionades periòdicament.

Has detectat alguna irregularitat a la caldera o instal·lació de gas?  

La caldera/l'escalfador no s'encén o es bloqueja

Els radiadors no escalfen

Tens algun pilot de la caldera encès o t'apareix un codi d'error

La caldera/l'escalfador perd aigua

Si et veus reflectit en alguna situació de les anteriors, contacta amb un tècnic trucant al telèfon d'atenció de Servigas 900 40 80 80 o sol·licita el Servei d'Assistència Tècnica online, deixa’ns les teves dades i et truquem. Un tècnic vindrà al teu domicili en menys de 3 hores.

Si no disposes de 
Servigas podràs contractar la modalitat que més et convingui en aquest moment i t'enviarem un tècnic a casa en menys de 3 hores.

Revisió preventiva anual

 

Assistència les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.

Servei d'assistència per a la reparació de qualsevol incidència relacionada amb les instal·lacions de gas natural.

Amb només una trucada, un tècnic especialitzat vindrà a casa teva en menys de 3 hores, sense cobrar-te desplaçament ni les 3 primeres hores de mà d'obra.

Servei d'assessorament.

 

Sol·licita Servigas i et contactarem per concretar una revisió de la teva instal·lació.


Reparació urgent: Quedaran coberts per aquest servei de manteniment les instal·lacions individuals i els aparells que funcionin amb gas natural i gas propà canalitzat (s'exclouen d'aquesta oferta instal·lacions subministrades des de dipòsits mòbils i dipòsits fixos individuals).

Aquest lloc utilitza galetes pròpies i de tercers per personalitzar la navegació i analitzar la teva activitat al web amb objectius estadístics i per mostrar publicitat. Si hi continues navegant, considerem que n’acceptes l’ús. Política de galetes