Alta ou baixa
de luz ou gas

Todas as xestións
e trámites necesarios.



 


Goza do teu novo fogar.

Se acabas de comprar ou alugar unha vivenda, goza do teu novo fogar sen preocupacións.

Axudámoste no proceso de instalación do gas natural e a luz na casa.

Altas Luz ou Gas

Ofrecémosche toda a información para que resolvas as túas dúbidas máis frecuentes.

Darte de alta

Se non tes instalado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta

 
  1. Solicita un instalador autorizado para que te asesore. Encontra centros instaladores na túa zona
  2. Contacta co noso teléfono gratuíto e solicita a alta de conexión de luz ou gas.
Lun. a sáb. de 8 a 22 h.

Mercado libre luz e gas  900 28 28 28
Mercado regulado gas   
900 29 29 29
Mercado regulado luz    
900 100 360
 

 
Darte de baja

Se xa tes conectado o gas ou a luz
na túa casa e queres darte de alta.


Chama para contratar un prezo libre ou regulado pola Administración.

Ven a Gas Natural e empeza a gozar.

Lun. a sáb. de 8 a 22 h.

900 333 223





 


Formularios de solicitude

Consulta que documentación debes presentar

Todo o que debes saber para dar de alta o gas ou a luz

  • Que opcións teño para contratar o gas natural cunha empresa comercializadora?

    Podes contratar a prezo libre ou a prezos regulados pola Administración.

    En Gas Natural Fenosa ofrecémosche:

    Contratar a prezo libre con Gas Natural Servicios (comercializadora de mercado libre) chamando o teléfono gratuíto 900 28 28 28.

    Contratar a prezos regulados pola Administración con Gas Natural SUR (comercializadora de último recurso) chamando o teléfono gratuíto 900 29 29 29.


    Asinarase unha autorización para que a comercializadora correspondente solicite a posta en servizo da instalación á empresa distribuidora no teu nome.
  • Tipos de contratación que che ofrecemos:

    Ofrecémosche diferentes posibilidades, para que elixas a que máis che convén:

    Contratar a prezo libre con Gas Natural Servicios chamando o teléfono gratuíto 900 333 223.

    Contratar a prezos regulados pola Administración con Gas Natural SUR chamando o teléfono gratuíto 900 100 360.









 

Baixas Luz ou Gas

Facilitámosche toda a información que necesitas para realizar o cesamento da subministración.

  •   A realización do cesamento supón o corte de subministración e a retirada do contador ou a desconexión eléctrica.

Todo o que debes saber para dar de baixa o gas ou a luz

  • Lembrámoste algúns puntos importantes a ter en conta ao realizar un cesamento de subministración:

    O solicitante do cesamento de subministración debe ser o titular do contrato. No caso contrario, deberás achegar unha autorización asinada, fotocopia do DNI ou NIE do solicitante, un documento que acredite o punto de subministración e o formulario de cesamento.

    Verifica se a túa subministración é de baixa, alta ou media tensión  O trámite é diferente en cada un dos casos.

  • Clasificación das subministracións segundo a tensión.

    Unha subministración clasifícase segundo se a tensión é baixa, alta ou media.

    Existe baixa tensión cando a tensión da liña á que se conecta é inferior a 1 kV.

    É alta ou media tensión cando a tensión da liña é superior a 1 kV.


    Se te conectas a unha liña de alta/media tensión, o centro de transformación é da túa propiedade. Se te conectas a unha liña de baixa tensión, o centro
    de transformación é propiedade da distribuidora.

    O primeiro que debes facer é consultar na factura ou no contrato o tipo de subministración que tes en función da tarifa de acceso contratada.

    Consulta todas as especificacións sobre a tensión e a subministración que tes contratada na seguinte ligazón.

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies