Identifica o noso persoal


Veracidade, transparencia
e respecto


Gas Natural Fenosa réxese por un código deontolóxico arraigado a fortes principios de ética empresarial.


Non só nos cinguimos coidadosamente á lexislación vixente, senón que temos como piares a transparencia, a veracidade e o respecto ao cliente.


Identificación do noso persoal 


Os comerciais que ofrecen produtos e servizos de Gas Natural Fenosa teñen que exhibir a acreditación da empresa e, a requirimento, un documento que verifique a súa identidade, como pode ser o DNI. 

 

Código de boas prácticas:

  • Pasos para ser cliente 1

    Transparencia

    A actuación comercial debe inspirarse nos principios do noso código ético.
  • Pasos para ser cliente 2

    Compromiso

    Non se solicitarán datos persoais daqueles usuarios que non estean interesados na oferta comercial ou de menores de 18 anos.
  • Pasos para ser cliente 3

    Legalidade

    Só se facilitará información comercial a persoas maiores de idade.
  • Pasos para ser cliente 4

    Seguridade

    Non se solicitarán datos persoais nin se subscribirán ofertas comerciais dos que non estean en disposición de comprender a información.
  • Pasos para ser cliente 5

    Comunicación

    Toda a información que se facilite aos consumidores no proceso de comercialización de calquera produto ou servizo deberá estar debidamente reflectida na copia do contrato.
  • Pasos para ser cliente 6

    Persoal acreditado

    As persoas que comercialicen a domicilio os produtos e servizos de Gas Natural Fenosa exhibirán a acreditación e, a requirimento, deberán exhibir un documento que acredite a súa identidade.
Para máis información, consulta

Pasos para ser cliente

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies