Plan Electricidade
á medida


Un desconto monumental
para o teu edificio.

70 €

Por contratar


Adaptámonos
ás necesidades
da túa comunidade. 

Mellor prezo
segundo o teu consumo durante 1 ano. 
Servizos online

Xestións online e as túas facturas por correo electrónico.

Asesoramento enerxético

Un asesoramento persoal e gratuíto.

Descontos
Aforra nas túas facturas con grandes ofertas.


O mellor prezo en electricidade para a túa comunidade

Co Plan Electricidade á medida a túa comunidade sempre terá as mellores condicións.

Tarifas de electricidade

70 € por contratar online

 
Plan negocio a medida 1
2.0 A

Ver prezos

Plan negocio a medida 2
2.0 DHA

Ver prezos

Plan negocio a medida 3
2.0 DHS

Ver prezos

Plan negocio a medida 4
2.1 A Ver prezos
Plan negocio a medida 5
2.1 DHA

Ver prezos

Plan negocio a medida 6
2.1 DHS Ver prezos
Plan negocio a medida 7
3.0 A Ver prezos
Plan negocio a medida 8
3.1 A Ver prezos


Impostos non incluídos (IVE/IXIC e imposto de electricidade e hidrocarburos)

Condicións da oferta - Plan Electricidade á medida

Vantaxes

Descubre como che pode axudar 


Aforro


 A túa comunidade terá o mellor prezo de electricidade ao longo dun ano.

​Se  contratas online terás grandes bonificacións. Obsequiámoste con 70 € de regalo.  

 Servizo gratuíto de asesoramento enerxético. Realizamos un estudo personalizado que te guiará na contratación ideal para a túa comunidade. 


Servizos online


 Recibe as túas facturas vía correo electrónico e  realiza as xestións online.

A través da Área Clientes podes controlar o teu consumo eléctrico, facilitar as túas lecturas do contador, actualizar os teus datos, aclarar dúbidas ou calquera tipo de solicitude.

 Tamén dispoñible na App móbil para clientes.


Facilidades

 

 Plan de pagamentos fixos: gozarás dunha cota fixa mensual durante os 11 primeiros meses, que calcularemos partindo dunha estimación do teu consumo eléctrico anual. O duodécimo mes pagarás unha cota de regulación baseada na diferenza entre o importe pagado e o que deberías ter pagado segundo o teu consumo eléctrico real. Só válido para as tarifas de electricidade 2.1A, 2.1DHA e 3.3, 3.4 de gas.

 100% financiamento: aire acondicionado e calefacción. Elixe entre unha selección das mellores marcas e paga comodamente en cotas a través da túa factura de enerxía, sen trámites.

 Adecuación da instalación eléctrica. 

Preguntas frecuentes

  • Que datos necesito para contratar online?

    Para contratar luz ou gas natural de forma online necesitas ter á man:
     
    • Unha factura recente de luz ou gas natural.
    • Os teus datos bancarios (código IBAN da conta na que se domiciliará o cobramento das facturas).

    • E se non es cliente noso, unha foto do NIF, NIE ou pasaporte (só o anverso/cara, en formato .jpg, .png, .bmp, .gif ou .pdf e cun peso máximo de 3 MB.)

  • Podo contratar unha tarifa con discriminación horaria?

    Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente.

    Calquera cliente pode acollerse á discriminación horaria, sempre e cando a súa tarifa o permita.

    Se aínda non es cliente, á hora de contratar online, é necesario que indiques o teu desexo de acollerte á discriminación horaria.

    Poderás cambiar de modalidade posteriormente.  Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente. 

  • Que é o CUPS?

    CUPS ou Código Unificado de Punto de Subministración.

    É o código co que as distribuidoras identifican de forma unívoca cada punto de entrega de enerxía (contador de cliente).

    Ten entre 20 e 22 caracteres onde os dous primeiros representan o indicativo do país: ES no caso de España. É un dato que figura na factura.

    O resto da numeración pertence a referencias que Gas Natural usa para identificarte a ti e os teus servizos. 

  • Como podo facer un cambio de potencia?

    Para efectuar un cambio de potencia na túa subministración, debes realizar unha nova contratación, e necesitas que a potencia indicada no formulario de contratación online coincida coa que ten a túa distribuidora.

    Recomendámosche, polo tanto, que primeiro contrates unha potencia e, cando teñas activado o teu contrato, cambies a potencia chamando o teléfono de Atención ao Cliente.  

     

    900 100 251 

  • Hai compromiso de permanencia?

    En todas as nosas tarifas e contratacións só hai 1 ano de permanencia.

    En calquera caso, se dentro dese período queres revisar a túa oferta ou non te convence, ponte en contacto connosco para que o solucionemos.

  • Como podo dar de alta unha nova subministración?

    Dar de alta unha nova subministración é moi doado.

    Tes diferentes medios para dar a alta de gas natural ou electricidade con Gas Natural Servicios SDG.  

    • Chama o teléfono gratuíto 900 28 28 28.

    • Realiza unha contratación online.

    • Pide que un comercial che faga unha visita para informarte e contratar os servizos.  

    Para seguir os pasos, ata ter a alta dunha subministración, podes consultar a sección Altas ou baixas de Electricidade e Gas.

Área Clientes

Aplicación para administradores 


Una ferramenta fundamental para xestionar varios clientes e contratos. 

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies