Plan Fixo Gas


O gas que necesita a túa comunidade.

8%

 dto. termo
variable1


O segredo
para pagar o mesmo
é a constancia 

Prezo constante
O prezo do termo variable non varía en 12 meses.
O mellor prezo

No termo variable do gas durante un ano.

Servizos online

Realiza xestións online e recibe as facturas por correo electrónico.

Descontos
Grandes ofertas para que sigas aforrando.

Controla os gastos nas facturas de gas

Co Plan Fixo Gas a túa comunidade sempre pagará o mesmo.
Gas

Tarifas de gas

8% dto.
no o termo variable do gas1


 

 
Gas1
3.3 Mira prezios
Gas2
3.4 Mira prezios Mira prezios
 


 

Impostos non incluídos (IVE/IXIC e imposto de electricidade e hidrocarburos)

Condicións da oferta - Plan Fixo Gas

Vantaxes

Descubre como che pode axudar 


Aforro


 Descontos.  
Terás un 8% de desconto no consumo de gas durante un ano.

 Actualizacións trimestrais do prezo.
O prezo do termo variable de gas actualízase trimestralmente. 


Servizos online


 Xestións online.
Realiza calquera xestión a través da Área Clientes. Controla o consumo de gas da comunidade e actualiza calquera aspecto relevante. 

 Facturas por correo electrónico.
Enviarémosche por correo electrónico calquera factura que necesites consultar e, ademais, poderalas descargar. 

 App móbil para clientes.
Faino mediante a aplicación móbil.


Facilidades

 Plan de Pagamentos Fixos.  
Recibe unha cota fixa mensual durante os primeiros 11 meses. Calcúlase partindo dunha estimación de consumo de gas e, o mes número 12, pagarás unha cota regulada sobre a base do consumo real da comunidade.   

 Financiamento do 100%.
 Se a comunidade necesita renovar os seus equipos de aire acondicionado ou calefacción, nós ofrecémosche unha selección das mellores marcas que podes pagar comodamente.  

 Adecuación da instalación do gas.
Realizamos mantementos continuos das instalacións da comunidade.

Preguntas frecuentes

  • Que datos necesito para contratar online?

    Para contratar luz ou gas natural de forma online necesitas ter á man:
     
    • Unha factura recente de luz ou gas natural.
    • Os teus datos bancarios (código IBAN da conta na que se domiciliará o cobramento das facturas).

    • E se non es cliente noso, unha foto do NIF, NIE ou pasaporte (só o anverso/cara, en formato .jpg, .png, .bmp, .gif ou .pdf e cun peso máximo de 3 MB.)

  • Podo contratar unha tarifa con discriminación horaria?

    Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente.

    Calquera cliente pode acollerse á discriminación horaria, sempre e cando a súa tarifa o permita.

    Se aínda non es cliente, á hora de contratar online, é necesario que indiques o teu desexo de acollerte á discriminación horaria.

    Poderás cambiar de modalidade posteriormente.  Á hora de contratar online é necesario que contrates na mesma tarifa que tes e cambiar de modalidade posteriormente. 

  • Que é o CUPS?

    CUPS ou Código Unificado de Punto de Subministración.

    É o código co que as distribuidoras identifican de forma unívoca cada punto de entrega de enerxía (contador de cliente).

    Ten entre 20 e 22 caracteres onde os dous primeiros representan o indicativo do país: ES no caso de España. É un dato que figura na factura.

    O resto da numeración pertence a referencias que Gas Natural usa para identificarte a ti e os teus servizos. 

  • Como podo facer un cambio de potencia?

    Para efectuar un cambio de potencia na túa subministración, debes realizar unha nova contratación, e necesitas que a potencia indicada no formulario de contratación online coincida coa que ten a túa distribuidora.

    Recomendámosche, polo tanto, que primeiro contrates unha potencia e, cando teñas activado o teu contrato, cambies a potencia chamando o teléfono de Atención ao Cliente.  

     

    900 100 251 

  • Hai compromiso de permanencia?

    En todas as nosas tarifas e contratacións só hai 1 ano de permanencia.

    En calquera caso, se dentro dese período queres revisar a túa oferta ou non te convence, ponte en contacto connosco para que o solucionemos.

  • Como podo dar de alta unha nova subministración?

    Dar de alta unha nova subministración é moi doado.

    Tes diferentes medios para dar a alta de gas natural ou electricidade con Gas Natural Servicios SDG.  

    • Chama o teléfono gratuíto 900 28 28 28.

    • Realiza unha contratación online.

    • Pide que un comercial che faga unha visita para informarte e contratar os servizos.  

    Para seguir os pasos, ata ter a alta dunha subministración, podes consultar a sección Altas ou baixas de Electricidade e Gas.

Área Clientes

Aplicación para administradores 


Una ferramenta fundamental para xestionar varios clientes e contratos. 

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies