A miña calefacción non funciona ou non teño auga quente

Que debo facer?

Para poder asegurar un correcto funcionamento e detectar posibles anomalías, as instalacións de gas natural deben ser inspeccionadas periodicamente.

Detectaches algunha irregularidade na túa caldeira ou instalación de gas?  

Caldeira/quentador non se acende ou bloquéase

Os radiadores non quentan

Tes algún piloto da caldeira acendido ou dáche un código de erro

A caldeira/quentador perde auga

Se te ves reflectido nalgunha situación das anteriores, contacta cun técnico chamando ao teléfono de atención de Servigas 900 40 80 80 ou solicita o Servizo de Asistencia técnica online, déixanos os teus datos e chamarémoste. Un técnico acudirá ao teu domicilio en menos de 3 horas.

Se non dispós de 
Servigas poderás contratar a modalidade que máis che conveña neste momento e mandarémosche un técnico a casa en menos de 3 horas.

Revisión preventiva anual

 

Asistencia as 24 horas do día os 365 días do ano.

Servizo de asistencia para a reparación de calquera incidencia relacionada coas instalacións de gas natural.

Con tan só unha chamada, un técnico especializado chegará á túa casa en menos de 3 horas, sen cobrarte desprazamento nin as 3 primeiras horas de man de obra.

Servizo de asesoramento.

 

Solicita Servigas e contactaremos contigo para concretar unha revisión da túa instalación.


Reparación urxente: Quedarán cubertas por este servizo de mantemento as instalacións individuais e aparatos que funcionen con gas natural e gas propano canalizado (exclúense instalacións subministradas dende depósitos móbiles e depósitos fixos individuais).

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies