Alugueiro ou venda de piso

Encontra resposta ás túas preguntas

Ofrecémosche toda a información práctica para que poidas resolver as dúbidas máis frecuentes sobre as túas subministracións de gas natural e as túas xestións con Gas Natural Fenosa. 

 

Cal é o teu caso?


Voume de aluguer

Aluguei un piso e necesito saber como contratar e dar de alta o gas.

 

Cambio de nome.
Se a vivenda que alugaches ten subministración de gas natural porque o anterior titular non o deu de baixa, deberás cambiar a titularidade do contrato para poñelo ao teu nome. Poderalo facer online doadamente aquí:
   
Tamén o poderás tramitar nun Centro de Atención de Gas Natural Fenosa ou chamando o teléfono 900 100 251.

Servizo de asesoramento.
Se solicitas o mantemento especializado de Servigas contactaremos contigo para concretar unha revisión da túa instalación.

  • Que datos necesitas ter a man para cambiar de nome a subministración?

    Que documentación necesitas ter a man para a visita do técnico?

    • NIF, pasaporte ou permiso de residencia.

    • Certificado da instalación individual de gas

    • Certificado de instalación térmica, no caso de ter calefacción a gas.

    • Licenza de 1ª ocupación ou cédula de habitabilidade

    • Documento que vincule o titular coa vivenda (escrituras ou contrato de compravenda).

    • Se non dispós de instalación de gas natural na túa nova vivenda, podes solicitar a alta de gas • Lembra que o importe de aluguer do contador varia segundo o seu caudal (m3 hora) e se engadirá á túa factura do gas.

  • Que datos precisas ter a man para dar de alta a subministración?

    Se o anterior propietario deixou preparada a instalación de gas natural pero se non tes subministración e queres contratalo, só tes que solicitar a alta de gas.
    Un técnico virá á túa casa para inspeccionar a túa Instalación Receptora Individual (IRI) e comprobar que cumpre a normativa vixente, revisando que o gas chega a todos os puntos de consumo e que os aparatos funcionan correctamente. Se a instalación cumpre todos os requisitos, na mesma visita o técnico deixará a instalación lista para a súa utilización e emitirá o Certificado que o acredita.

    Que documentación necesitas ter a man para a visita do técnico?

    • NIF, pasaporte ou permiso de residencia.
    • Certificado da instalación individual de gas
    • Certificado de instalación térmica, no caso de ter calefacción a gas.
    • Documento que vincule o titular coa vivenda (escrituras ou contrato de compravenda).

    Se a vivenda que compraches non dispón de instalación de gas natural, podes solicitar a alta de gas e obter un orzamento da nova instalación. Lembra que o importe de aluguer do contador varia segundo o seu caudal (m3 hora) e engadirase á túa factura do gas.

    Cambio de nome
    Se a vivenda que compraches ten subministración de gas natural porque o anterior titular non o deu de baixa, deberás cambiar a titularidade do contrato para poñelo ao teu nome. Poderalo facer online facilmente aquí:

    Solicitar cambio de titular do contrato

    Tamén o poderás tramitar nun Centro de Atención de Gas Natural Fenosa ou chamando o teléfono 900 100 251.
     

     

  • Que tarifa me corresponde?

    Ofrecémosche toda a información sobre as diferentes tarifas de gas e luz para que poidas escoller a que máis se adapta ás túas necesidades.

  • Sabías que...?

    ... podes financiar os nosos produtos?
    En Gas Natural Fenosa facilitámosche o pagamento de ata o 100% da instalación de gas, calefacción ou aire acondicionado.
    Poderás pagar en cómodos prazos a través da túa factura do gas e, se o desexas, poderás solicitar unha liquidación anticipada do financiamento acudindo a calquera Centro de Atención de Gas Natural Fenosa.

     


Aluguei o meu piso

Aluguei un piso da miña propiedade e non sei como cambiar de nome a subministración de gas ou dalo de baixa. Que debo facer?

Se tes unha vivenda con subministración de gas natural e a alugas a outra persoa, é importante que cambies de nome o contrato de subministración ou que o deas de baixa. Se non o fas, as facturas seguirán chegando ao teu nome e serás o responsable legal en caso de non pagamento.

 

Se queres realizar un cambio de nome.

O novo inquilino da túa vivenda deberá realizar persoalmente o trámite de cambio de nome. Aconsellámoste que comprobes a lectura do contador no momento do traspaso, e que informes a compañía para que se facture o consumo posterior ao novo titular.

Se queres dar de baixa a subministración de gas.

Ten en conta que a baixa da subministración non é efectiva ata que un técnico pase a realizar a lectura de peche e retire o contador. Polo tanto, é importante que solicites a baixa con antelación suficiente para asegurar que aínda lle poderás facilitar ao técnico o acceso ás instalacións. Tras esta visita, na que se terá precintado a subministración e retirado o contador, recibirás unha última factura ao teu nome, que servirá para regularizar o teu consumo ata a data como última factura de liquidación.

Explicámosche todas as xestións necesarias para dar de baixa a subministración de gas.
 

Servizo de asesoramento.
Se solicitas o mantemento especializado de Servigas contactaremos contigo para concretar unha revisión da túa instalación.

  • Sabías que...?

    ... dispoñemos dun servizo de mantemento especializado?

    O servizo de mantemento Servigas ofréceche un servizo anual de mantemento e comprobación da túa instalación, da caldeira ou quentador e outros aparatos de gas.
    Asistencia as 24 horas do día os 365 días do ano
    Revisión preventiva anual
    Servizo de reparación de calquera incidencia relacionada coas túas instalacións de gas natural.


Comprei un piso

Xa me deron as chaves do meu novo piso e quero saber como contratar o gas. Que debo facer?



Alta do gas

Se a túa nova vivenda xa ten preparada a instalación de gas natural e queres contratar a subministración, só tes que solicitar a alta de gas.

Un técnico virá á túa casa para inspeccionar a túa Instalación Receptora Individual (IRI) e comprobar que cumpre a normativa vixente, revisando que o gas chega a todos os puntos de consumo e que os aparatos funcionan correctamente. Se a instalación cumpre todos os requisitos, na mesma visita o técnico deixará a instalación lista para a súa utilización e emitirá o Certificado que o acredita.

 

Servizo de asesoramento

Se solicitas o mantemento especializado de Servigas , contactaremos contigo para concretar unha revisión da túa instalación.

  • Que documentación necesitas ter a man para a visita do técnico?

    NIF, pasaporte ou permiso de residencia.
    Certificado da instalación individual de gas
    Certificado de instalación térmica, no caso de ter calefacción a gas.
    Licenza de 1ª ocupación ou cédula de habitabilidade
    Documento que vincule o titular coa vivenda (escrituras ou contrato de compravenda).

    • Se non dispós de instalación de gas natural na túa nova vivenda, podes solicitar a alta de gas • Lembra que o importe de aluguer do contador varia segundo o seu caudal (m3 hora) e se engadirá á túa factura do gas.

  • Sabías que...?

    ... podes financiar os nosos produtos?
    En Gas Natural Fenosa facilitámosche o pagamento de ata o 100% da instalación de gas, calefacción ou aire acondicionado.

    Poderás pagar en cómodos prazos a través da túa factura do gas e, se o desexas, poderás solicitar unha liquidación anticipada do financiamento acudindo a calquera Centro de Atención de Gas Natural Fenosa.


Comprei un piso de segunda man

Comprei un piso de segunda man e non sei por onde empezar para cambiar o nome, contratar o gas, etc. Que debo facer?

 

Alta do gas

Se o anterior propietario deixou preparada a instalación de gas natural pero se non tes subministración e queres contratalo, só tes que solicitar a alta de gas.

Un técnico virá á túa casa para inspeccionar a túa Instalación Receptora Individual (IRI) e comprobar que cumpre a normativa vixente, revisando que o gas chega a todos os puntos de consumo e que os aparatos funcionan correctamente. Se a instalación cumpre todos os requisitos, na mesma visita o técnico deixará a instalación lista para a súa utilización e emitirá o Certificado que o acredita.

  • Que documentación necesitas ter a man para a visita do técnico?

    NIF, pasaporte ou permiso de residencia.
    Certificado da instalación individual de gas
    Certificado de instalación térmica, no caso de ter calefacción a gas.
    Documento que vincule o titular coa vivenda (escrituras ou contrato de compravenda).

    Se a vivenda que compraches non dispón de instalación de gas natural, podes solicitar a alta de gas e obter un orzamento da nova instalación. Lembra que o importe de aluguer do contador varia segundo o seu caudal (m3 hora) e engadirase á túa factura do gas.


    Cambio de nome

    Se a vivenda que compraches ten subministración de gas natural porque o anterior titular non o deu de baixa, deberás cambiar a titularidade do contrato para poñelo ao teu nome. 

Cambio de nome

Se a vivenda que compraches ten subministración de gas natural porque o anterior titular non o deu de baixa, deberás cambiar a titularidade do contrato para poñelo ao teu nome. 

Poderalo facer online doadamente aquí:

Solicitar cambio de titular do contrato
 

Tamén o poderás tramitar nun Centro de Atención de Gas Natural Fenosa ou chamando o teléfono 900 100 251.

  • Que documentación necesitas ter a man para cambiar de nome a subministración?

    Que documentación necesitas ter a man para cambiar de nome a subministración?

    NIF, pasaporte ou tarxeta de residencia.
    A lectura actual do contador.
    O teu número de conta bancaria para domiciliar o pagamento das facturas.

    Se realizas esta xestión dende un centro de atención presencial, será necesario presentar a documentación indicada aquí.
  • Sabías que...?

     

    ... podes financiar os nosos produtos?

    En Gas Natural Fenosa facilitámosche o pagamento de ata o 100% da instalación de gas, calefacción ou aire acondicionado.

    Poderás pagar en cómodos prazos a través da túa factura do gas e, se o desexas, poderás solicitar unha liquidación anticipada do financiamento acudindo a calquera Centro de Atención de Gas Natural Fenosa.

     

Este sitio utiliza cookies propias e de terceiros para personalizar a túa navegación e analizar a túa actividade no web, con obxectivos estatísticos e para mostrar publicidade. Se continúas navegando, consideramos que aceptas o seu uso. Política de cookies